måndag 16 april 2012

PM skrivande.

Det här med skolarbete är inte riktigt min grej tror jag. Måste komma på nån bra teknik för att göra saker i god tid. Men jag kan inte riktigt förmå mig. Inte för att jag är mer inspirerad nu än tidigare, men nu måste jag ju åtminstonde försöka knåpa ihop ett halvhjärtat försök. Usch, jag vill att det ska skriva sig självt.

Jag hade tänkt bjuda på en bild här men nu raderades de fyra senaste mapparna som jag skulle ta över från kameran... Dom är spårlöst försvunna, varför händer sånt? Klipp från kamerans minneskort, klistra in i datorn. Filerna inte längre kvar på minneskortet, men finns inte heller på datorn? varken skräpkorgen eller någon annanstans HELVETE!...  nu blev jag bitter, nu skiter jag i det här. Vi hörs efter onsdag. Då ska PM:et vara inne å jag blir förhoppningsvis på bättre humör.

Inga kommentarer: