tisdag 19 juni 2012

Balkongpiff!

Detta är en av de saker som jag tycker om allra mest, att få piffa, förändra och göra det mysigt!
Före

Efter






 Så, vad har detta kalas då kostat undrar du? Här är kalkylen:
6 st stolar à 10 kr, returbutiken = 60kr
6 st stolsdynor IKEA = 42 kr
1 bord på loppis =50kr
5 bastmattor, varierade storlekar från RUSTA= 605kr
Totalt:757

Blomkrukor och det lilla balkongbordet med stolar hade jag sen innan, så jag räknar inte in det, blommorna är engånsprylar så inte direkt en investering (skulle väl kanske ha kostat 700, har ju dock lite personalrabatt ;)) Men tycker ändå att jag klarat mig undan rätt billigt! nu äre bara mys på balkongen som gäller!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blev! Duktig du är.:) /ida

Paula sa...

Tack Ida! :D Du får komma å dricka vin på den ;)