fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!

Nu ska jag bara sova några timmar sen blir det ut till stugan.
Hade tänkt hinna med både det ena och det andra innan folket kommer dit, bland annat klippa gräsmattan och myggsäkra. Har hört ryktesvägen att det är mycket blodsugare i år (!) I värsta fall knölar jag väl ner mig i växasängen, dess sänghimmel funkar ju även som myggnät!

önskar att jag var ca fem år gammal så ja kunde få plats...


Har tvättat, packat och handlat det sista idag. Tänker på min stackars mor som i alla år packat för hela familjen vid diverse utflykter, hur fan har hon lyckats? Det är ju ett gigantiskt projekt att bara släpa mig själv plus 3 djur sju mil... Hon är fantastisk den där mamman, pappan också för den delen!

Nåja, glad midsommar än en gång och kom ihåg att ta hand om varandra!

Inga kommentarer: