torsdag 7 juni 2012

Ont Ont Ont

Så att jag nästan vill dö, jag blir så jävla less!
Jag har en dålig ländrygg och har i regel mer eller mindre ont jämt, men jag kan ärligt säga att det aldrig tidigare varit såhär illa, såhär länge... att ta på sig skor och underkläder har varit lite av en kamp i flera dagar och nu, idag, så blev det ännu värre. Jag kan tyvärr inte ens stå rakt det gör för ont. Tittade mig i spegeln och insåg att ryggen är svullen så att det syns, vad har hänt egentligen? Jag fasar inte så lite för att sitta och skriva en 6 timmars tenta på fredag... vafan gör man?

nära till tårarna just nu och önskar av hela mitt hjärta och själ att detta känns bättre imorrn.
Måste ringa och se om jag kan få en akuttid till någon slags läkare tror jag, om inte annat för att få några trevliga piller. Men först sova några timmar, hoppas att det går
Detta blev ju inte ett särskilt upplyftande inlägg, förlåt.

Inga kommentarer: