torsdag 12 juli 2012

Nej jag vet inte också!

Det är så mycket som ska hinnas med, människor att bry sig om, en hund att stimulera, en stuga att styra upp, ett heltidsarbete att sköta, en lägenhet att städa, ett jag som egentligen borde träna...
Jag är trött. trött trött trött och hinner inte sova. Det är väl egentligen ett ganska angenämt problem, det mesta jag måste hinna med är trevligt. Men jag känner mig konstant otillräcklig.
Sommarens alla helger är i stort sett uppbokade och du kan kalla mig fröken spontan om du vill vara sarkastisk!
Just nu försöker jag motivera mig själv till att lägga fram kläder för morgondagen, packa ihop katternas kit, samt bädda rent i sängen.. att så lite kan kännas så jobbigt?
Ska göra en liten lista nu och strukturera upp det här, annars glömmer jag väl hälften!

Inga kommentarer: