söndag 7 oktober 2012

En helg i stockholm

 Helt fantastiskt! Lämande ett Umeå där regnet vräkte ner för att spendera helgen i Stockholm med mitt hjärta Ida och hennes fina syster, pojkvän, kompisar. Ja helt enkelt med underbara människor!
Vi har ätit god middag på italiensk restaurang, druckit smaskiga drinkar, finförfestat hemma med snittar och dansat på Berns! Längesen jag hade en så bra helg, synd att den gick alldeles för fort.
Hade inte med mig kameran och min telefon har kanske den sämsta kameran som finns men här är de ynkliga bilderna jag fick med mig:

Vi norrlänningar hade hemskt roligt åt den polisstripade husbilen
och att dom campade i stan!

Stockholmarna hade hemskt roligt åt att vi fann ett mobilt kontor
(som stod där varje helg) faschinerande

Såhär taggad å söt var jag i början av lördagkvällen!
blev kanske lite mindre söt... men inte mindre taggad!
Suddigt festmys

Inga kommentarer: