torsdag 18 oktober 2012

Lärt mig nåt idag också!

Så jävla skönt känsla! Kan inte allt själv men kan jävligt mycket och det jag behöver hjälp med, ja då har jag underbara vänner och familjemedlemmar som ställer upp!
Ikväll har jag rensat köksvasken (!) Inget som man vill göra, tro mig. Alla ni som fortfarande ber er sambo att ta itu med det äckliga göromålet, jag rekommenderar er att fortsätta skylla på att ni inte kan. Det är riktigt jävla vidrigt, men faktiskt ganska enkelt. Nu rinner vattnet bort som om det aldrig varit ett problem! Och jag har blivit ett kunskapssnäpp klokare.

Förutom detta har jag idag varit på återvinningen och kastat skräp, sen åkte jag till skolan för ett seminarium, vidare till stugan för att lasta av ett golv, skivor och diverse möbler. Tittade även till eldragningen i badrummet (och goddamn va bra de blev). Sen körde jag mot sörförs där jag fick kaffe, kaka och tog en promenad med Sandra och Penny. Efter det till Vännäsby där snälla Magnus bjöd på middag. Svängde sedan förbi Anders och Suzanne för att spana in den flashiga fläkten och fick låna mig en tigersåg! Nu, till slut, hemma och har rensat rör. Pjuh, jag är ganska trött faktiskt och kan nog tänkas somna inom en snar framtid, ska bara läsa lite miljörätt först.

Inga kommentarer: