måndag 15 april 2013

I'ts just another manic monday...

Hur mycket tid jag än försöker ge mig själv om mornarna känns det nästan stressigt?
Jag skulle kunna filosofera och skrutta runt hemma i flera herrans timmar innan jag känner nåt större behov av att göra något produktivt, speciellt på måndagar... fan, skulle kunna skita helt i att göra nåt produktivt på måndagarna, det är ju vilodagen man egentligen behöver för att återhämta sig från helgens bravader. Inte för att jag i helgen varit så vidlyftig. Afterworkade med systrarna Wallgren i fredags sen såg jag och Suzanne en film i lördags, så himla mysigt! Var nog precis det jag behövde.
Men nu, ny vecka, ny energi och full fart igen. Ska ut till stugan en sväng idag och titta till den, lite jobbigt att något jag älskar så mycket och som ger mig så mycket glädje kan ge mig så mycket ångest (!)


Inga kommentarer: