tisdag 23 april 2013

Letar fönster

till sommarstugan, något som inte är det allra lättaste! Speciellt eftersom jag hittar så många fina fönster som jag vill ha! Inte för att jag behöver dem, eller de ens passar till det murkna fönstret som jag måste byta ut, utan bara för att de är fina och kan passa i mitt framtidsprojekt; växthus år 2023!! Jag är galen... jag vet... 

Det konstaterandet gör mig dock inte mindre sugen på att maila ett svar på denna annons. De stora spröjsade fönstrena... jag dör lite! Dom finns dock i Skellefteå.... suck å pust å stånk å stön vad jobbigt! Vad ska det inte kosta att få hem skiten? å då har ja bara fått hem nåt som ska stå i ett förråd å vänta på bättre tider!! Men, GALET bra pris på dom ju!

åååååååh......

Såhär ser det ut för övrigt, i mina framtidsfantasier...



1 kommentar:

Suzanne sa...

Önskar att mitt växthus också såg ut sådär.... Eller att det åtminstone var helt=)