onsdag 24 april 2013

Jag vet vad jag vill ha...

Jag har letat länge, men inte riktigt funnit den... den perfekta servisen!
Men nu tror jag att jag har svaret. Swedish Grace.

Tidigare tyckte jag att den var lite för tråkig, men herregud, Klassiskt kan aldrig bli trist!
Jag vill ha den i vitt tack (för så tråkig är jag) och gärna tolv av varje! En bonus är att de har fantastiska muggar också! Tänk, serien har redan funnits typ huuuur länge som helst, så förutsättningarna för att den ska finnas kvar länge till är bra! om nåt går sönder så kan man komplettera och ja, den är toksnygg helt enkelt!

gimme gimme gimme gimme...
Just nu på 25% rabatt på önska! jag är lite sugen på att köpa på mig 4st att starta med. Så galet less på mina tjocka, gråstrimmiga IKEA tallrikar, nu fåre va bra med sån skit tycker jag!

Inga kommentarer: