lördag 12 januari 2008

Välkommen

Då kör vi! Detta är officiellt det första inlägget på min blogg... Jag har aldrig bloggat förr, har nog alltid tyckt att namnet haft en fjantig klang (no offense). Men se, här sitter man ju till slut i allafall. Med alla förhoppningar som en nybliven bloggare kan tänkas ha. Mina är dock inte särskilt högtflygande, jag hoppas nog mest på att jag kan få tillbaka rutin i mitt dagboksuppdaterande som hitills alltid skötts på communities. Nackdelen med dom dagboksinläggen är att dom kräver användare och lösenord för att läsas vilket har lett till att mina föräldrar allt som oftast lånar min systers användare för att se vad jag skriver om. Ingenting negativt i det, men jag tänkte att det här kanske kunde underlätta lite för dom. Sen så är det ju så lätt att bli inspirerad när man surfar runt på nätet och hittar det ena med det tredje. Bloggar som är ägnade till mode, till foto, pyssel av alla det slag. Det kommer ni troligtvis inte att hitta här, i alla fall inte inom den närmaste framtiden (även om jag tycker mycket om allt som blev nämnt). Det kommer inte heller underbara reseskildringar eller djupa filosofiska diskussioner. It's all about me. Men å andra sidan så är den ju till för mig också... så Fuck it.

Inga kommentarer: