måndag 21 januari 2008

Lite glädjesprall ändå.




Hade en toppendag igår! Det var utgång med Norrlands Cherry hopen och personalfest på O'learys. Mycket mycket skoj! Vaknade dock rätt sent på söndagen 13.30 *glip* Eftersom jag jobbade kväll/natt både fredag och lördag så var dygnet var ruskigt omställt :S Men det var ju som rätt grymt att veta att folket körde igång förfesten klockan 13.00 medans man själv låg i sängen.... pust suck och stön det var bara att masa sig upp, hoppa in i duschen och knäcka en berrs :P

Det gick dock över förväntan! Jag blev inte alls drängfull och oj så duktig på att varva med vatten. Dock så var jag ju som en bottenlös tunna och blev aldrig mätt! Åt både buffé till middag, en "liten" nachotallrik där på natten å avrundade med en glass på max..... yepp jag är nog lite äcklig jag. Men det gör ingenting jag tycker om mig ändå. Efterfesten på hotellet fortsatte nog till långt senare än 3 då jag avvek men ja var trött å man har ju ändå ett jobb att spendera dagarna på. Annars har det nog inte hänt särdeles mycket sen sist mest bara jobb. Men Oh! Brian är tillbaka bland dom levande och det är helt fanatiskt roligt att prata med honom igen! Nu slipper man gå omkring och bara vara orolig över honom i allafall. Det gillas skarpt.

Sen så har stolen blivit grönmålad och fin, står ute i hallen minsann. En vacker dag kanske ni får bildbevis! Har även hunnit grundmåla bordet som skrivaren står på så nu ska jag bara handla färg till det och sängbordet, sen kanske projekten får vila en stund... Eller förresten, luta av en trästol ska jag oxå göra... Jag gillar projekt! Har det framkommit ännu? När vi nu lix pratar om möbler så kan jag ju även nämna att jag gjort typ det bästa möbelfyndet EVER! Nästan lika bra som skrivbordet! Jag har köpt ett jätesnuttigt pluttigt fint brunt klappbord för 350:- och jag Älskar det! Det står lite fint hopvikt och fungerar mest som en liten bänk men oj ändå Helt perfekt är det... och senast i förra inlägget sa jag att jag inte skulle skaffa fler bord, men jag kunde helt enkelt inte låta bli. Bord-raggade egentligen åt Sandra men då hon inte ville ha de så ja. Det blev mitt helt enkelt.

För övrigt så fick jag ju typ världens bästa telefonsamtal i morse och hur det kommer att gå med den saken framkommer säkert inom en snar framtid. Ni lär ska märka när och om det sker. Jag hoppas bara att jag fortsätter ha samma flyt en liten stund till... bara lite lite.

Nåja, time to do something important eller nått. inte för att jag har så herrans mycket att göra. Diska?

Inga kommentarer: