onsdag 30 januari 2008

Wönderfult

Jorå, sen ja sist så har väl visst allt varit helt okey!Hade en toppenhelg på det stora hela, dock med jobb på fredan (Dryg jävla idiotpersonal om ja får vara riktigt ärlig) Satt och frös arslet av mig vid dörren och hade både små fingerisbitar samt frusna fossingar, inte det lättaste att jobba då, men det gick. Förlorade dock lite för mycket för min smak :S

På lördan däremot blev det utgång. Först shopping hela dan å jakt efter partykläder. Gick mindre bra, hittade en kjol som ja tänkte ha på kvällen men det sket sig eftersom den hann bli för stor innan jag ens hunnit ut genom dörren. Istället drog jag på mig ett par gamla jeans och nåt linne! Ombytt och iväg på wokmat hos Jive, vidare till inflyttningsfest hos Manne. Överlag trevligt folk, i allafall mina vänner, sen blev det ena väldiga diskussioner om mansgrisar och dylikt. Spännande helt klart.
Jag lyckades övertala folket att vi skulle på Olearys och det var ett helt korrekt val! Kul kul, myket folk, härlig gammal musik att studsa runt till och ja! BRA! Du gör mig så lycklig varje gång jag träffar dig *hahaha* Gillar livetDock så söp ja bort min plånbok... Den återfann mig på måndagen via apberget! Ärliga människor älskas! Så jag fick ta en liten roadtrip upp på tråggränd för att hämta hem henne.

Söndagen well. lite inflyttningsfest här, trevligt folk å ja bra!

Lite mindre kul är detta. Har dragit på mig någon otäck otrevlig förkylningshistoria som ger mig feber och otroligt ont i huvudet, sen så har även mina kära kollega lyckats gå och skada sitt knä, så ni får väl se om det kommer någon reklam till er i helgen mina vänner. Vi ska försöka pussla ihop det :S

Lots of löve.

Inga kommentarer: