torsdag 31 januari 2008

Äckligt att vara trött


Råkade somna på soffan när jag kommit hem från jobbet idag... Jag som ALDRIG (typ) tar mig en tupplur sådär mitt på dagen, vi får väl se hur det går att somna ikväll :S Lite spännande. Håller på att tvätta och vara duktig fortfarande så jag har ju ingen tokpanik om att ja ska lägga mig alldeles på en gång.
Borde dammtorka också. Hade tänkt börja morgondagen med att städa riktigt ordentligt, (ja Jag är jourledig!) Sen gå på stan en sväng, eventuellt fara upp på myrornas eller nåt. Jag har fortfarande inte hittat det lilla skåpet som jag har beslutat kommer att vara lösningen på alla mina problem! Sen ska kaoset på toan vara Väck! Jag längtar. Tycker även att den efterspanade tvättkorgen kan ta och uppdaga sig som ett annat mirakel. En sådan behövs känns det som. Jag har ett klädberg i min gamla korgstol istället och det är inte särskilt attraktivt.



Idag hann jag vara och hälsa på mitt gamla jobb Berghems blommor, så mysigt att vara där å babbla bort en stund. Fick mig lite kaffe å bjöd på bulle. Härligt att dom kan vara kvar som min extrafamilj litegrann även fast jag inte längre jobbar där! Köpte mina första tulpaner för i år så nu längtar jag riktigt efter att få sådär vårfräscht hemma (ja, snart är det tammefan sommar!) så att dom riktigt kan få stå å bara vara vackra!




Just Gotta Love It!

Inga kommentarer: