torsdag 14 februari 2008

För jag är så Jävla bra!

I alla fall lite nu och då, haha! Helt jävla underbart!

Jag klarade mitt första prov och bestämde mig för att jag skulle få en belöning så nu har jag nyinhandlat ett par fina byxor (igår). Med nya byxor måste man även köpa en ny hoodie åsså slank kanske världens fina blå handväska med mig hem!
JA, jag vet att detta inte är tiden för mig att få shoppingryck egentligen, dessutom har jag hittat ett hörnvitrinskåp som jag ska handla i helgen men just nu så För helvetet. JAG VILL! En jacka är på ingående sen också, men inte just nu. Jag klarar mig ganska långt utan nya jackor. typ jämt.

AAAH Allt är så bra! i allafall för det mesta. Och jag har hittat ett hus jag vill riva! Den ni, en vacker dag ska jag också bli vuxen och riva hus, men till och med jag inser att det inte är dags för det riktigt än. First things first... En happy Paula och kanske ett fast jobb så att man kan och får, Sen pappa, då ska du få hjälpa mig riva och bygga med skräckblandad förtjusning! Vi vet alla att du längtar litegrann.

Jag har jobbat klart för vardagsveckan i allafall. Imorn är jag helt ledig å sen är det jour och krogen på lördag samt jour på söndag. Det känns ändå ganska soft, frågan är bara vad man ska roa sig med imorn? plugga för nästa prov kanske... Jag tror faktiskt inte tror att man kommer att kunna glida igenom lika lätt :S

Dags att sova nu tror jag. babelfish

och nej för den som nu undrar och faktiskt följer min lilla diary. jag har inte ändrat åsikt sen förra inlägget, men bara för att man tror att det kommer att gå åt helvetet så kan man ju inte ge upp. Som förklarade för Brian när han ifrågasatte mig (han är för övrigt tillbaka i mitt liv, en väldigt dedikerad on-line tränare och vän)
"I do believe that the world is ending, I just want to be surrounded by flowers when I die."

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.