söndag 10 februari 2008

Hur ska man kunna somna nu då?


I do not know... Farligt att jobba enbart kväll/natt på helgen och inte sysselsätta sig med så mycket annat. Då sover man bort hela dagarna och är pigg som en lärka på kvällskvisten när man normalt ska sussa Yepp yepp... Kanske ska ta å leta reda på någon avslappningsskiva? hade ju tänkt va på jobbet 07.00 imorgon bitti så man verkligen kommer igång. Vi får väl se hur det går.


Jag har målat naglarna. Dom blev röda och jättefina. Det är något med röda naglar som får mig att känna mig som en äkta kontorsråtta, fast på något sätt med mer makt. Man ler lite varje gång man råkar se sina händer och när man sitter vid ett tangentbord så blir det ganska många smajls på en dag... Nu ska ju jag säkerligen mest vara ute å köra bil samt komplettera imorrn, om det inte vill sig så jäkligt att jag rentutav får dela. Så mina fina naglar kommer inte att vara fina så länge till. Men nåväl, är ju kul så länge det varar.


Det gick rätt ok att jobba igår, dock så hade jag ju inte särdeles mycket spel, väldigt lite folk ute på olles så det var en rätt lugn kväll på allas håll. Förstår inte riktigt vad det är som har hänt. Personligen är jag inte så överförtjust i coverclub så att jag skulle känna behovet av att vara där varje helg. Men alla är vi ju olika.


För övrigt så har jag börjat med den jobbigaste ovanan ever. Jag avslutar mina samtal med något så otroligt fult som "topp" Och inte topp som i trädtopp, utan som en förkortning på "Toppen" Och jag drar ut på det något så det blir som "to--pp." Det slinker till och med in i meningar strax före hejdå, utan att något är det minsta lilla Toppen! Än så länge har ingen kommenterat det, kanske på grund av att ingen vettig människa har en aning om vad det är jag vill få fram *suck* jag ska försöka sluta. Det här med att sitta i telefonen och försöka vara trevlig leder till konstigheter.


Annars så ja, jag pluggar börjar få rejält med ångest inför veckan! blarch.

Inga kommentarer: