måndag 25 februari 2008

Snabba vändningar!

Ibland går det riktigt fort, och inte alls som man har tänkt och planerat. Dock så behöver det ju vara varken utspecifierat positivt eller negativt. Jag hoppas att det blir positivt. Det känns positivt... jag är faktiskt väldigt glad och hoppfull!

En massa energi går just nu till att försöka få rätsida på allt och plugga lite. Man kan ju inte ha vilka förhoppningar som helst så här snart men äsch då.
Julia och Mamma var här i helgen, det blev kanske inte som planerat riktigt eftersom jag hade väldigt lite ork till att haka med dom på alla affärer.
Men hade myskväll med mamma på fredan å handla lite på expo med dom på lördagen! Fick med mig en tavla, lampa, handdukar, ljuslyktor, glas och koppar till hemmet. Det är alltid kul att shoppa. Jag älskar mitt hem mer och mer, kommer att gråta blod när jag måste flytta härifrån. Jag vill just nu inte bo någon annanstans *kärlek*.

Detta är ett konstigt och flummig inlägg som helt klart blir mest vettigt och förklarbart om man känner mig å vet vad som pågår just nu.Men annars så, ingen oro. Ja mår bara fint! Ska ta det jävligt lugnt ett tag framöver, men sen då jäklar!

Inga kommentarer: