lördag 21 mars 2009

Jag har fått en ny bäbis

Sony Ericsson w715, hon är rent ganska söt. Jag hade väl egentligen tänkt mig en mindre komplicerad och billigare modell men jajja. Den ska väl hålla ett tag ändå. Har inte tänkt tappa henne i golvet fullt lika ofta som hennes föregångare.
Köpte också en fåtölj på blocket igår! Fick till å med in den i volvon, så frakten hem var ju easy! Helt underbart, grön å randigt konstigt tyg, otroligt studsig å fjädrig i sitsen, men den kostade ju bara 50:- så det får vara värt det ändå!
Allt detta inhandlande har dock lett till att månaden blivit lite dyrare än vad jag hade räknat med... ja inte så mycket för fåtöljens skull men telefonen... Jag har iallafall inte spårat ur fullkomligt, pengar finns kvar till hyra å dylikt, å fick ju ett bidrag till nåt fint av mormor å morfar så det kanske blev just telefonen det då!

Hemma på lunch just nu, solen skiner och det finns ju inte sådär supermycket att göra för oss som kör taxi. Nu tycker jag att folk ska sluta gå å cykla överallt, man kan ju ta Taxi! koooom igen.

Jag har fortfarande inte hitta något nytt sommarstugeprojekt dock. Ca.100 000? någon som har ett tips eller en idé?

Oooh, just ja, har ju glömt det här med vikten! Vägde i morse 90.3 :( Jag vet inte vad som är fel! Har ätit rätt okey å dessutom varit duktig å tränat 3 ggr hittills denna vecka... får nog försöka klämma in ett pass imorn med. Innan jobbet kanske...

nåja. Back to work

Inga kommentarer: