måndag 9 mars 2009

Ny måndag, ny vecka

Det värsta var ju att börja veckan med en försovning.
Somnade igår praktiskt taget med luren i örat så misslyckades gravt med att ställa alarmet, vaknade sedan klockan 8.... Det är en inte så bra tid eftersom jag då ska vara ute på grubbe och börja jobba. Nåja, blev bara 22 minuter sen ändå!
Igår var jag så trött så trött, jobbat hela helgen en massa massa timmar, var ute på mösalopps-festen på lördagkväll, enbart nykter och moraliskt stöd.
Upp klockan 6 på morgonen, köra till 16.30. 17.00 stod ja utanför Jive, hon va söt å drog med mig på ett bodypump pass. Efter det var ja så trött så att ja knappt kunde gå an mindre laga mat så jag bjöd in mig själv på middag hos Jive och Jonte. Sen hem å dusha.... ett stycke apatiskt lik, huvva se hemskt, anna-sara kom dock förbi en sväng för att förgylla min tillvaro, men jag var nog svårflörtad.

Dagen har annars förflutit snabbt å smärtfritt blev bjuden på lunch av Patrik så for till eastern palace å käka med han å Danne. Är fortfarande så jävla mätt att ja inte ens vill tänka på middag.

Ikväll har jag ju keramik kurs igen! Så jag har inhandlat en Jättefin bottenventil!! Den är av pop-up modell och supersnygg! Jag är lite kär, så nu hoppas jag bara att handfaten jag ska ge mig på att tillverka blir vackert nog att föräras min fina bottenventil. Har köpt en stor grön tubtrug från blomsterlandet som ska få agera som mall, sen så blir den fin till att förvara saker i!
Wish me luck, nu ska jag iväg och gegga!!

Inga kommentarer: