söndag 3 maj 2009

Jag har blivit för gammal för sånt här

Jag har dragit en tredagars med intag av alkohol och det kan faktiskt aldrig vara en bra idé. Men jag har haft jättetrevligt! Har då bränt pengar som att det inte fanns någon morgondag och imorgon infinner sig nog ångesten som ett brev på posten. Har fått andra otrevliga saker med posten också, typ räkningen för att försäkra bilen. huvvaligen, jag ska gömma mig så att ingen vet att jag finns. Har dock köpt den sötaste vackraste finaste klänningen någonsin, bild får ni den här gången, tänk bort larmet å jeansen bara ;) det var inget budgetköp, men jag vägde upp det med reafynd på H&M, ett par riktigt, riktigt gula trekvarts brallor, kan lätt se mig i dom i sommar! Fyndade även 2 söta handväskor på returmarknaden, blott 55:- för båda! Så jag är ändå nöjd. Jag var supersöt på sandras födelsedagsfest! Det var torsdagens nöje, underbart trevlig kväll, årets första grill med människor jag tycker mycket om. Jive och jonte kom även förbi, jag har ju saknat mina thailandsresenärer och det är så skönt att dom är hemma igen!
På fredan hittade jag åt therese och sen blev det lite härlig hemmafest på tomtebo hos nina, det var kul tills securitas kom så då for vi ner på olearys. Dock va ja lite seg så efter lite shake på dansgolvet drog jag hem å somnade i soffan där min söta pojke hittade mig med en sodastreamer flaska i knät. Hade tydligen varit mer död än levande då jag dissade hans erbjudande om macka å gick å la mig, brydde mig inte heller om att flaskans innehåll spilldes ut i soffan då jag reste mig upp.... tur att han är snäll min sötnos, städade upp efter sitt fyllo.

Lördagen var också härlig, hade en heldag med sötnosen, köpte mc-handskar och brännbollsset. Blev lite hetsboll och kubb på öbacka, med ett härligt hopplock av folk. Jag älskar solen och denna underbara försmak av sommar. Några öl på det och lite mer taxifolksfest, drog dock hemåt rätt tidigt, trött var jag samt sugen på att spendera lite kvalitetstid med Patrik, vi har väldigt lite tid tillsammans annars.

Myst hela dan idag bara en kort utflykt för att fynda mc-handskar med sandra och sen bio på kvällen med Patrik, Annika å hennes kille Tomas, vi såg woverine, jag tycker att den var helt ok, inte tråkig i allafall, min sötnos tyckte det var för lite action ;)
Konstigt har det varit att vara ledig så länge, inte ha en tid att passa, inget jobb att planera in... jag skulle kunna vänja mig vid det.
Nu peppar jag inför en händelsefylld vecka! Till å börja med så har jag sista keramikträffen imorgon!! Nu håller jag tummar å tår för att inte handfatet har spruckit... guuuud va nervös jag är! Skänk mig en tanke runt kl 6, då vet jag...

Sen så har ja mc-lektion på tisdag igen!! Sist gick det bra å han släppte ut mig i trafiken! Jag måste nog läsa på lite teori så jag vet hur jag ska bete mig riktigt ;) Måste läsa på ändå för ja har ju även bokat in teorin...
Har två lägenheter som jag ska fara å titta på på onsdag, exakt likadana, ligger nån kilometer ifrån varann å en prisskillnad på 100 000, kan nån förklara det för mig?

Sen händer nog inte så mycket, men jag Ska vara duktig på att träna, alla dessa öl har nog satt sina spår... å nej jag vill inte veta vad vågen säger...
Långt blev det här, men jag är bara harmonisk, fridfull å glad just nu så jag har nog en tendens att babbla lite.

Inga kommentarer: