söndag 21 juni 2009

Mysigt med ledighet

Jag är lugnare än vad jag har varit på länge, haft ledig från allt vad jobb innebär i 3 dagar, så otroligt skönt.Midsommar for jag å sötnosen till mamsen å papsens stuga, där bjöds det på mat i mängder, mygg och framför allt sällskap av klanen Arvidsson.
Hem igen midsommardagen å mötte upp anna för att dricka lite vin och snacka lite skit på invito. Vidare till rex där det fanns fler trevliga folks åsså hem å kollapsa. 2 glas vin och 1 öl räckte alldeles till för min del. Billigt att fylla ner mig nu för tiden, det är tacksamt. och ekonomiskt framför allt.

Spanar efter motorcykel allt vad jag hinner med, det är kul, men svårt. Hur ska man kunna välja och kunna något om den man väljer? Det spelar nog egentligen inte så stor roll eftersom maskinen, med min underbara tur, säkerligen kommer att haverera efter en kvart :P Äsch då. Vi får se, men man är ju sugen på att få börja köra så man får lite rutin även på 2 hjul.

Annars inget nytt, livet e rätt chill
puss å gonatt

Inga kommentarer: