tisdag 30 juni 2009

Min nya tjej!


Hon är jättefin, det blev en Suzuki vx800 känns som en helt perfekt första hojj, nu ska jag bara försöka fixa en massa smått så hon ska bli ännu härligare att köra.

Dynan- borde komma upp en bit så jag får ett längre förhållande mellan fotpiggar och dynan, just nu måste mina knän böjjas till tusen och min svanskota får ont för den vill sitta högre upp. Vet inte riktigt hur detta ska fixas dock, tapetserare nästa?

Gasreglaget- hon har en spännande funktion, gasar när man svänger höger!

Sidostödet- måste smörjas, får typ kicka ner det.

Packning till stötdämparen- skulle ha bytt ut, den fuktar lite...

Sen allmänt smörja och spänna och justera. Det ska nog bli bra det här.

Körde hem från lycksele igår å det gick bara fint! Lyckades dock med bedriften att få soppatorsk väst på stan :P jag tror att säljaren lurades lite när han sa att det var halvtank! Men det gick ju bra ändå!Nu ska ja hoppa in i duschen, lite svettig efter dagens åktur, just nu är jag en rätt lycklig människa ;)


Inga kommentarer: