torsdag 25 juni 2009

Världens sötaste

Pojke, det har jag ja. Här är anledningen...just nu går jag mest bara och suktar, efter motorcykel, sommar, ledighet skor etc. etc. Men en sak slipper jag sukta efter längre. Min underbara sötnos var och köpte jackan till skinnstället jag hade varit och hängt undan! Så himla fint! Å skönt och underbart, en sak mindre att oroa sig för, så jag for å köpte byxorna och nu så fattas bara skor å motorcykel sen är min tillvaro ganska komplett ;) Å det är så himla fint! Jag är jättenöjjd, får världens bredaste axlar, men det är ok, jag är van att se lite manhaftig ut :P Nu är jag såå peppad på att få komma ut på vägarna å köra!
Det är jobbigt att jobba nu när det är varmt. å inte bara för att jag hellre skulle vilja va ledig, prova jobba i växthus! Ett växthus för guds skull!! Hur kunde jag vara så dum! Jag VET ju att jag inte hanterar värme nå bra. Så nu blire nog till att ligga i soffan en stund, jag är helt slut efter dagens bravader. var tvungen att dusha innan bara, mina fötter hade kunnat användas till biologisk stridsföring men nu luktar dom bara tvål. Det är ju faktiskt lite mysigare
Puss

Inga kommentarer: