måndag 1 juni 2009

Det känns bra

Har haft en lugn och mycket harmonisk helg, om jag ska använda min kollega mikaels favorit uttryck. Harmoniskt, alternativt känn harmonin. Han gör mig dock så lagomt harmonisk när han mobbar mig idag var det för att jag begick misstaget att berätta att jag hade halv namnsdag, Gun. Mamma heter också gun, jag tycker att det är fint
Var alltså hem till Malå i helgen, mös med min mysiga familj, grattade mamma på morsdag, kramade på vår älskade mormor och spenderade en lördag-söndag i stugan. Helt underbart, soligt, vackert, aningens blåsigt vilket bidrog till att jag brände mig som satan, ja du kan kalla mig kräfta. Lite bildbevis läggs ut, syster har varit den som stått för det mesta av fotandet.

Jobbat idag samt shoppat högtalare till bilen. Min pappa har mekat volvo, underbara pappa. Så nu går hon väl igenom besiktningen för ännu ett händelserikt år på vägarna, och jag står inte ut med att ha endast en högtalare fram. Imorn ska jag köpa ett steg sen så är vi så gott som färdiga med det projektet. Patrik blev nog lite impad av att mina tuktade baselement fortfarande lever, det blev jag med.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en bra bok. Längesen jag hittade en sån sockersöt liten historia i pocketformat, precis vad jag behöver just nu.

Inga kommentarer: