söndag 26 juli 2009

Jag vill ha Semester!!

Gud ändå, nu räknar jag ner och det känns som att dagarna går låångsamt långsamt. Kommer säkert att speeda upp farten lagom till mina lediga dagar, på tidens typiska vis. Har nu i allfall bokat tåg å flyg för att ta mig ner å tillbaka till Kroatien! Det känns helt underbart, ska åka å möta min Babe. Alldeles för längesen vi sågs... typ ett år, lite drygt. Men då var ju hon här. Saknar henne nå grymt mycket, vi kommer säkert att gråta som vanligt

Innan det blir det nog en liten helg hemma Malå eller stugan, beroende på vädret. Jag hoppas på sol, jag tycker inte att vi fått så mycket av den varan hittils! Regnet har ju gjort att jag inte har varit ute så mycket med hojjen, men sen pappa mekade med henne så har hon slutat bete sig illa, å det är ju positivt. Efter jag kommer hem från Kroatien så får vi ju se om jag å Sandra far ut på nån liten tripp. Det beror ju en hel del på vädret... ska det bara regna så känns det ju inte så pepp, då blire nog bara en tvådagars tur eller nåt.

Håjåjaja hur ska pengarna räcka till allt? Det är dyrt att ha semester å jag har inte ens börjat vara ledig än! Dock har jag smygstartat semestern ändå, jag jobbar på att komma in i relaxat mood med öbacka, öl på uteserveringar å allmänt mys med vänner. Har ju bara två veckor helledigt så då måste man ju utnyttja all övrig tid också!
Bjuder på en förra sommarens semester bild, åååh vad jag längtar!

Inga kommentarer: