tisdag 21 juli 2009

svettig å trött

Kom just hem från mitt första träningpass på... ja jag vet inte hur länge. 2 månader kanske?!? totalt värdelöst att det har dragit ut så på tiden, om jag ändå vore träningsnarkoman! Bodypump har jag kört nu i allafall å mina ben skakade så mycket så ja tog mig knappt uppför trappen här hemma, nu ska jag bara dusha av mig lite snabbt, sen öppnar jag fritidsgården å vi ska se harry potter film nr3. Inte fel inte fel...

Igår va jag å sötnosen på bio, såg ice age 3. Den var bra tycker jag. Man behöver inte tänka efter så mycket när man ser animerad barnfilm. Dinosaurierna var jättesöta... i allafall bäbisarna... jag vill ha en sån!

Annars e det lite kaos på jobbet, dom flesta på semester, okontaktbar chef, sjuk personal mycket att röja undan... jag ska jobba långdag imorgon. Sen har jag tänkt dricka alkohol... på tal om det när ska ja hinna på systemet! Nåja... får lösa det imorrn
Räknar för övrigt ner till lön och semester, har aldrig vart såhär fattig! å det var längesen jag var så less på att jobba,...

Inga kommentarer: