onsdag 15 juli 2009

Sommarseg

Jag har mått lite smårisigt ett par dagar, det är ganska typiskt, min kropp har startat en trend, när jag är ledig blir jag sjuk. Denna gången missberäknade den bara med två dagar så att istället för att bli sjuk på fredan som var min första lediga dag så började jag känna mig krasslig på söndagen, den sista. Nu känns det dock bättre, mammas tips om nässpray funka, jag känner mig mindre yrslig. Satsar på att jobba torsdag, hade kanske kunnat jobba imorrn, men e ju lix ledig så det var väl lika bra...

Haft världens härligaste hemmahelg i malå. Med en massa släktingar som jag inte har träffat på väldigt länge, kusiner som har blivit stora och gamla goa farbröder ;). Underhållning hemma i mammas å pappas underbara inglasade uterum med enmansband och introtävlingar. Festivalresa i cheva van och en massa öl. Det här händer alldeles för sällan. Skulle ha tagit å lagt upp några bilder om bara folk kan lägga ut dom på internet så jag får stjäla dom ;) Det är inte lätt att inte ha med sig egen kamera... framför allt när det gäller att kontrollera vad som blir publicerat, jag är helt overtygad om det är mååånga kort från helgen som skulle må bättre osedda.
Ojoj, klockan springer iväg å jagborde springa isäng.

puss å gonatt

Inga kommentarer: