fredag 23 juli 2010

Äntligen helg!

Sitter här och planerar för morgondagen, helt underbart om jag får säga det själv, maten är inhandlad, verktygen för att plocka lös duschblandaren likaså. Kläderna är packade så det enda jag behöver göra nu är att gå å lägga mig så att det någon gång blir imorgon! :D

Jag funderar bara över en massa saker som jag skulle ha inhandlat snarast, såsom en zinkhink (men nu tror jag att jag hittat en på jula för 70kr!) dock så måste jag snickra ett lock till men hur svårt kan det vara? Då känns det värre när man ska köpa takfärg och golvfärg... där kan det ju bli riktigt fel :S men går man å pratar med nån på färghandeln så kommer man väl hem med nån hemsk hink för 1500kr per 5 liter... å ändå blir det inte riktigt bra... undrar om biltemas takfärg duger! :D Ne, jag vet inte vad jag ska göra än, men har i alla fall tänkt bestämma mig innan onsdag! Då ska jag ut igen och måla tak! Denna gång ska vi grilla, klippa gräset lär behövas.. samt pyssla på med den söta beemern, som blivit alldeles för bortglömd!
Kanske gör jag även en och annan metallblomma, och det verkar även som att vi får främmande på söndag! Det kommer att bli bra helt enkelt.
Återkommer efter helgen, så får vi se hur det gick med mina storslagna planer ;)

Dessa hinkar blev jag äckligt förtjust i, jag måste passa mig för internet, kan bli dyrt!
Här finns dom att köpa om du känner att du har råd ;)

Inga kommentarer: