onsdag 14 juli 2010

sjukling...

Visst är det typiskt. Skulle ha en halvdag istugan idag å imorrn, men är nu sjuk och orkeslös så inte får jag särskilt mycket gjort. Var tänkt att jag skulle jobba ikväll men fick sjukskriva mig. Tur det för jag hade aldrig orkat... hoppas jag är piggare imorrn.

Tur att jag har haft lilla mamma med mig i allafall så nåt blev gjort. Vi har satt upp en låda å lite grejjer på dasset sen så har mamma gett sig på rabatter, å fönsterputsning sen lämnadejag henne då hon staplade ved. Mamma har en helt fantastisk energi. Hon är så himla duktig. Men jag glömde kameran så jag får visa bilder på det sen.
Istället kan ni ju få se vad vi gjorde sist i stugan. Då målade jag utedasset, la färdigt golvet i förrådet och skurade golvet uppe bland annat!


Hade ju Anna-sara på besök och hon spelade så fint medans jag diskade hela 125 kakelbitar som jag hittat ute vid knuten!


Projekt utedass påbörjades! Bilder på fädigt resultat kommer imorgon! Här hade jag bara hunnit måla taket 1:a varvet


Sara å Gissa satt i fönstret, en stund i allafall, lite storleks-skillnad ;)


Jag å Patrik avslutade kvällen med ett hittat monopol. Det inehöll reservdelar! Jag fick spela sockerbit och vann! :D *älska monopol*

Nu är jag helt trött å slut, ska jag duscha å sova.. godnatt.

Inga kommentarer: