söndag 4 juli 2010

Planeringsdag.

Jo jag vet, jag börjar vara tjatig om stugan nu, men det är det enda jag riktigt kan fokusera på. och jag ser så himla framemot allt jag ska göra! Så näe, jag kommer inte att sluta ;)
Idag så stannade jag hemma i stan även fast jag hade en heldag ledigt, låg efter här hemma och behövde komma ikapp lite, sen så använder jag det även som planeringsdag! Ska nog fara iväg och köpa nån färghink och sådär.. det blir nog bra!
Tänkte visa lite bilder så ni förstår vad jag längtar efter...

Just nu håller förrådet på att få ett golv,


därför har det blivit en liten arbetsplats på gräsmattan.


Mitt växthus med trasiga fönster ska Åsa ta, Jag ska istället bygga ett med gamla fönster (förmodligen inte i sommar)


Jag har ett litet utedass som ska målas inuti.


men utsikten jag har över tomten när jag morgonkissar kan jag inte klaga på.


Förstår ni hur glad jag är över den nya fina kameran jag fick av mina underbara föräldrar! Nåja, dags att sätta fart nu. Jag längtar så himla mycket till nästa helg, då ska jag vara där i tre hela dagar och en halv!

Inga kommentarer: