måndag 5 juli 2010

Jag måste handla mer ståltråd!

Jag har ju hittat nåt nytt att pyssla med då jag har lite att göra... inte för att det händer särskilt ofta... Jag har börjat göra ståltrådsblommor! Men problemet är att jag har gjort dom av material som jag har kvar sen jag gick typ gymnasiet, då vi fick prova på luffarslöjd. Nu börjar snart materialet sina och jag funderar på vart jag kan köpa nytt, och om det finns nåt bättre jag kan använda? Finns det nån webshop för luffarslödare? Det jag håller på med är väl mer influerat av luffarslöjd, än the real deal, men kul ändå! De enda alster jag har kvar hemma är dessa två nytillverkade blommisarna, en till blomkruka inne, och en större för utebruk. Har gjort 2 andra stora och 5 stycken som är snäppet kortare men lika stor blomma på. Dock så är dom inte längre i min ägo så ni får bara se dessa ;)





Orkar inte bråka med blogger så därför blir bilderna där dom blir... jag ska sova nu, har haft en lång dag och har en längra framför mig imorrn!

Inga kommentarer: