onsdag 30 januari 2013

Paulan vill mer

Surfat runt på mina favoriter...skönhets/sminksidor, alltså åååh jag dör lite! klicketiklick så landar notan lätt på några tusen för saker som ju faktiskt är helt livsnödvändiga, det är fan svårt att ta bort dom ur kundvagnen sen igen! Ja... jag drömshoppar bara, så i slutändan klickar jag ju egentligen inte hem något, men jag skulle bra gärna vilja. Bara det nödvändigaste som ansiktsrengöring och sånt, som jag skulle köpt på butik för det dubbla, det är det som jag unnar mig just nu.

Har även kollat lite flygresor, 7 tusen tur och retur till annan kontinent, det kan jag egentligen inte klaga på. Men hur mycket man måste beräkna till boende och mat det var ju en annan femma. Ska jag tänka att jag åker själv eller med sällskap? Jag vet inte alls hur det blir.
Stugan behöver dessutom några pengar i sommar, en sisådär 10-30.... tusen *gliiip*

Har i allafall varit och löst träningskort idag! Pengarna räckte som tur var till det, så nu tränar jag på IKSU i fyra månader framöver, kortet tar slut lagom till sommaren! Då har ja lix inte tid.

Ja, så roligt var det med ekonomin i mitt liv... ska leta i förrådet efter saker att sälja tror jag...

Inga kommentarer: