måndag 21 januari 2013

Varmt välkommen tillbaka kära energi!

Det känns helt fantastiskt!
Energin är tillbaka och det med råge. Att jag ens oroar mig på hösten? Jag går ner i nån slags depp-dvala och tycker det mesta känns pest och pina, det är fruktansvärt synd om mig och allt känns jobbigt.
Men Sen! Då kommer januari, livet blir lite lättare, lite ljusare, våren närmare och ja livet blir helt jävla underbart. Ok jag måste erkänna, att skriva tentan bidrar till att en del av bördan lättar!
HEJ 2013, nu är jag redo för att ha trevligt.

Har hunnit skriva tenta (dock inget resultat från den än)
Spenderat nå dagar på jobbet
Flyttat en kompis till Uppsala (buhu men vi fick en trevlig helg i Stockholm i alla fall)
Dessutom introducerats till straffrätten idag! Känns faktiskt ganska kul just nu.

Imorgon ska jag och Anton bege oss ut på en tur med hans nyinköpta skoter! Varm choklad, smörgåsar och sol står på agendan, weeeeiiii!!! #highonlife

Sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol


Inga kommentarer: