måndag 18 februari 2013

Unnat mig en ny leksak.

Köpte mig en cykel i veckan, inte vilken cykel som helst utan eeeen....



Just det!! Spinningcykel, I love it! Visserligen en lite äldre modell som har lite knak å brak för sig, men med några fina små justeringar så kommer den att bli helt perfekt! Har cyklat på den några dagar och den fungerar helt okey redan nu.
Jag har längtat efter en spinningcykel så länge, jag är så nöjd och den har hittat sin plats snett bakom soffan, så man ser tv:n och har stereon inom räckhåll. Ska bara försöka hitta nåt bra spinningpass som kan vägleda lite! Fram tills dess har jag gjort en egen playlist med låtar som jag gillar att träna till!

Bodyrockers – I Like The Way - Radio Edit
Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit
Swedish House Mafia – Greyhound
La Roux – Bulletproof
Daft Punk – Harder Better Faster Stronger
In Flames – Metaphor
The Tough Alliance – Koka-Kola Veins
System Of A Down – Lost In Hollywood
Bingo Players – Get Up (Rattle) - Vocal Extended
will.i.am – Scream & Shout
AKI – När solen går ner

Inga kommentarer: