fredag 14 mars 2008

Att hata, eller älska, sin Herman

Visst är det ganska svårt när han anländer hem, en liten illaluktande slemhög som man ska vårda och ta hand om. Men det är ju ganska kul att få peta i honom ett par gånger per dag, mata den med jämna mellanrum. Har jag fel? Jag är helt klart för.

I slutändan blir det ju en fanatiskt god kaka om man bara skött den rätt! Jag längtar tills jag får plutta i en massa nötter å choklad, dessutom ser jag framemot nya små herman bäbisar. Är det någon som skulle vilja ha en liten skrutt? Det är faktiskt inte äckligt... ja lovar.Idag är annars en bra dag. Jag har nu klarat det sista av 3 teoriprov så bara körningen kvar, sen så har ja ett nytt jobb ( som det verkar nu, om inte annat)Ska försöka dra på mig så mycket jobb som möjligt tills dess dock. gud va fattig ja kommer att vara innan dessa månader är över Måste även se över mina utgifter. Snåla på festandet kanske, men senaste månaden har ja varit jätteduktig på den fronten!... jag vet va ja måste göra.. sluta handla en massa saker *brööööl*

Inga kommentarer: