onsdag 26 mars 2008

Oduktig.

Usch å fy å blä, det gick inte som planerat idag. Tur att ja får en ny chans på fredag. Synd att det kostar en massa pengar som jag inte har råd med :S
Ekonomisk kris nära förestående. Vem vill ta hand om Paulan 2-3 månader framöver?

Jobbade freda, finslipa Sandras naglar lördan å drog till farmor på söndan. Det var trevligt att spendera lite tid med kära släkten. Mina småkusiner har blivit så stora, det är helt sjukt! Alexandra 8år och Lovisa 4år. Två ruggigt charmiga tjejjer. Måste bli duktigare på att hälsa på. Bor ju ändå inte så långt borta!! Jan och Ida ännu närmare dessutom!

Något mer positivt... har släpat min feta röv till gymmet planerade dagar, det är bra. Jag har gått upp ca 3-4 kilo under loppet av en månad... det är mindre bra. Min kropp är designad för att klara av krig och svält. Jag lever kanske i fel land. Passade även på att sola lite, inte för att jag får så mycket färg, men gud va varmt å skönt det va! Kanske ska ge mig på ett spinningpass imorn...kanske... kanske inte...

men Vem ska trösta knyttet?

Inga kommentarer: