onsdag 19 mars 2008

Ett litet fatso

Eller kanske ett ganska jäkla stort fatso.... Det är precis vad jag håller på å att förvandlas till.Tur att man har sålt å köpt gymkort nu så man kan komma igång utan 100 ursäkter.

Min hermankaka blev supergod för den som undrar, så nu finns det fika hos mig!! Ska stoppa några bitar i fryser annars så kommer jag väl att äta upp hela själv.. det blir inget välkommet bidrag till min kropp, beach 2008 hägrar ju nu. PEPPA SOMMAR! Det kommer väl kanske att gå precis som vanligt... att jag ger upp å börjar planera för nästa års bikinisäsong. Nåja hoppet är det sista som överger en sägs det :D
Tränade faktiskt både igår å idag och imorn tänkte ja dra iväg direkt efter jobbet! Har varit på blommis idag å samma visa blir det alltså imorn! Känns förjäkla bra, man har inte glömt så mycket alls! Lika underbara arbetskollegor som vanligt och samma härliga stämning. Me likie.

Måste dock få vara lite negativ här också.... Jag hade världens finaste naglar innan tisdan, men då lyckades jag naturligvis skära av mig nästan hela vänstra pekfingernageln och idag chippade jag en flisa Mitt i tumnageln. Det gör ont och är fult fult fult. Tyck synd om mig?

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.