tisdag 19 maj 2009

Blond eller pippigul?

Det är den stora frågan.
Jag kan inte riktigt bestämma mig, men det lutar nog mer åt pippigulshållet. Har fått min vanliga släng av "jag vill vara ljus på sommaren" den jag tror att många drabbas av, och det slutar ju som vanligt ungefär, knepig färg och torrt å risigt hår.
Snart blire väl en mörkare toning igen... Men herregud jag är ju söt ändå så jag ska ju inte klaga *hrmm*

Varit duktig ikväll och gått på spinningpass, dock så kom patrik å försörde min duktighet eftersom han bjöd på kexchoklad när jag bjöd på kaffe, sååå dåligt. Men jag har redan bokat in mig på bodypump inför imorgon så ett litet kex borde jag väl kunna unna mig, jag fick en puss också så det var kanske värt det?

Inte nå klokare idag när det gäller stuga v.s. lägenhet heller. Det har inte gått tillräckligt många dar än, men jag tror att jag måste höra av mig till gubben så att jag i allafall får se insidan, det kan nog ta kål på alla mina fagra drömmar ganska kvickt. Jag måste bli sämre på att dagdrömma, där i min alldeles egna lilla värld så är tillvaron ganska enkel och underbar. Inte alls som verkliga livet.

Mc-lektion, samt bilbesikting och lägenhetskoll på schemat inför imorgon alltså! Wish me luck, det känns som att jag kommer att behöva det!

Inga kommentarer: