tisdag 12 maj 2009

Det bidde inget handfat

Kan inte annat än tänka på den stackars lilla gubben från folksagan

- Jaså, bidde det ingen rock? Vad bidde det då?
- Det bidde ett par byxor... etc

Inget grönt handfat alltså, tror det bidde ett beige fågelbad? eller kanske en fontän? eller alternativt en blomkruka... Man får inte vara alltför fast i detaljerna om man ska lyckas vara kreativ, herregud va besviken jag skulle få göra mig själv alltjämt. Slänger ute lite pix i album på apberget, så får ni spana om ni vill.

Sen sist allt väl, tränat, festat, ölat, solat, grillat, jobbat. Ska helt enkelt inte klaga. Imorn så får ja köra taxi igen, En hel vecka sen sist!! Innan det ska jag förhoppningsvis tagit mig snäppet närmare mc.kortet, jag berättar sen om hur det gick.

Deppar lite idag för det här med lägenhetsköp på tomtebo verkar gå käpprätt åt helvetet, de e bara att fortsätta hålla ögonen öppna då antar jag...
Vet dock inte ens om jag får låna pengar till nåt överhuvudtaget så äsch då, det e ju bara att sluta hoppas. Det Suger litegrann.

Inga kommentarer: