torsdag 28 maj 2009

Blond

Jajjemen, nu har jag bestämt mig, jag är minsann mer blond än pippigul, och jag är nog rätt nöjd till och med, kan jag nöta på det här i sommar.

Fått promenera hela kvällen, tur att det har varit finväder i allafall, igår blåste det ju ty storm så jag känner att jag valde rätt dag. Blev en behaglig eftermiddag, promenix från jobbet till sandra, hon bjöd på middag å sen for jag vidare till anna som hjälpte mig med min fina klänning! Nu har vi sprättat ut den så att jag kan andas, samt att vi ändrade axelbanden (dom var så jäkla korta!!) från att vara mer i mitten å över axlarna till längre ut och halterneck! Jag är jättenöjd! bildbevis får ni.
Nu ska ja pjött iväg isäng, en stor dag imorgon med besök på tinget å arbetshets på jobbet.... borde packa innan jag somnar dock. annars kan det bli taiht om tid imorrn. Hem till malå direkt efter utstämpling. I helgen ska jag pussa på min familj.

Inga kommentarer: