tisdag 19 maj 2009

Så trött så trött...

Seg som sirap i hela kroppen och måste masa mig isäng nu.Inga större planer för morgondagen förutom jobba och träna så man ska väl egentligen inte känna alltför hård press, borde dock försöka byta glödlampor på bilen också.... det är lite kvar som ska göras å besiktningen är på onsdag.... kanske blev press det här ändå :S

Jag drog med mig jive och jonte för å titta på en sommarstuga ikväll! Huuuuur mysigt som helst, fruktansvärt mycket att göra dessutom, men i rätt prisklass!! Men jag kan inte riktigt bestämma hur jag känner inför den. Ska fara å titta på lägenhet på onsdag... kanske kan ge mig lite klarhet i det hela, känner mig fruktansvärt ambivalent just nu, eftersom jag dessutom väldigt gärna skulle ha köpt mig en motorcykel. Jag har klarat teorin, så nu är det bara resten som fattas! :D Å då ska man ju dessutom ha all utrustning... nu äre väl mest bara stället och skorna kvar för min del, då har jag i allafall det mest basala. Pengar blire i allafall!!!
Ja... Det kanske hörs att mitt största problem här fortfarande är pengabristen. Varför ska man ha så många intressen för? det är ju väldigt dumt... Sen vart väl inget bättre av att jag har ett sådan ohyggligt stort behov av shopping just nu... det är sommaren som gör det!! Jag klarar mig ganska bra på vinterhalvåret men Nu! Det bara kliar i hela mig för att få sprätta pengar på onödigheter.

Jag är oinspirerad och på otroligt skumt humör så bättre än såhär blire inte idag... grattis

Inga kommentarer: