måndag 7 december 2009

Nästan hål i tänderna

Har bakat en massa sött idag.
Det blev först chokladbollar med kokos, sen en baileyskaka med fyllning och glasyr. Kunde ju inte baka utan att provsmaka! Gjorde dessutom små cupcakes eftersom formen höll på att svämma över. Helt hysteriskt gott, enda problemet var att glasyren har skurit sig så den ser jätteäcklig ut. Som tur var är den inte på kakan ännu utan jag kan prova göra en ny imorgon! Fina mamma skickade dessutom bullar och sånt så det har jag som bonus! Fika här på tisdag kväll, eftersom jag fyller år, så jag räknar med hjälp att äta upp allt! (och ja, som ni hör så har dieten fullkomligt skitit sig idag)

Sitter annars å surfar på nätet å försöker lista ut vad man ska hitta på till julklapp. Hittade in till Underbara clara. Den bloggen borde alla ha koll på, jag tycker den är mysig och innehåller lite allt möjligt. Just nu har hon dessutom en tävling. Man kan vinna kläder för 3000:- på Kii. Om du vill vara med gå då in här å läs mer om hur! http://www.folkbladet.nu/?p=162179

Nu ska jag försöka sova, dags att vända om dygnet igen!

Inga kommentarer: