lördag 5 december 2009

Det blir inte alltid som man tänkt.

Jag trodde att jag skulle vara i Sundsvall vid det här laget, men blev hemma i Umeå istället, så kan det gå. Blev alltså 2 dagar helledig å vad ska jag nu hitta på? Har tagit det ruggigt lugnt idag. Jag är en av dom människor som kan stoltsera med att sova till 13.00 å fortfarande bara ha 8 timmars sömn håhåjaja. Sen blev det inte så mycket vettigt gjort, har opackat resväskan, myst med gissa, övat mig på lustiga frisyrer (som jag förmodligen aldrig kommer att visa mig offentligt i dushat å plattat håret, ptja... det var väl typ det. Skönt att vara ledig egentligen.

På tal om ledigt vi har bokat färdigt resan som jag nämnde tidigare! Den 23mars bär det av till Thailand 2 veckor med Annasara+ crew Det ska bli så himla skönt! Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar! Peppa bikinikropp till mars!!!

Var så jävla less på att köra taxi igår.
Det började med korta, tråkiga körningar sen fick jag en färdtjänst till lövånger å trodde att det kanske skulle kunna rädda kvällen men ne... Fick först nån jävla fjortisbrud som smög in en öl i bilen å spillde ut den på golvet i framsätet, sen hämtade jag idioter från strombergs väg. Killen som satt bakom mig var minst sagt otrevlig å brölade om knulla hit å kuk dit å jag var lilla kåta fröken fräken. När han frågade om han fick mitt privata nummer så att dom kunde ringa när dom skulle hem så tyckte jag att han kunde ta å ringa 770000 samt att jag rådde honom till att genast ta bort händerna från mina axlar.
Vidare till umedalen, en bart för att vända om, där fanns inga kunder.... and it just goes on and on... Vete fan vilket jäkla helveteshål folk hade krälat upp ur igår men jag är inte alls sugen på att jobba helg snart igen.

Nu blev jag ju på dåligt humör.... ska poppa lite kallebaah å dammsuga.. då kanske det här blir bättre. puss

Inga kommentarer: