onsdag 23 december 2009

Snart ledig!

Julhetsen och stressen börjar lida mot sitt slut, snart är det bara lugnet och kalle anka i tv-soffan kvar, så himla skönt. Jag är som vanligt lite stressad och måste packa samt diska innan det är dags att fara på jobbet. Direkt när jag slutat så åker jag ju hem till Malå, igen, det är så härligt när man får vara där ofta. Jag tycker nog att dom kan ta och förflytta Malå så det hamnar en bit närmare Umeå, säg en fem mil? Det skulle vara perfekt.

Vi var ju i Lycksele i helgen och det blev otroligt lyckat, lurade pappsen totalt! Var på spa, såg pistvakt showen och allt det var mycket trevligt, sen hade det kanske varit ännu bättre om vi inte hade haft sveriges mest högljudda bordsgrannar vid showandet, samt att deras ljudkvalitet varit snäppet skarpare. Jag hörde faktiskt inte hälften av vad som sades på den lilla scenen.

Nåja Frulle å fart! Gotta get going

Inga kommentarer: