måndag 4 oktober 2010

En bra helg.

Helt enkelt. Jobbat lite, varit i stugan och stängt av vattnet samt staplat ved i det mest fantastiska väder. Sen så har jag druckit lite vin och umgåtts med vänner. Himla härligt. Hann plugga lite matte också, har ett prov idag som jag tyvärr känner mig rätt osäker på, fattar inte riktigt allt och så länge jag kan gå tillbaka och se vad jag egentligen pysslat på med så fattar jag i korta stunder, men det håller inte i sig så länge.. håll tummarna för mig!

Det är uschligt väder ute, blåsigt å grått. Hade helst av allt varit hemma hela dan för att ligga i soffan och titta på film eller dylikt, men istället får man sitta i taxin och titta på eländet genom vindrutan. Nåja, det regnar i allafall inte!

nåja tillbaka till arbetet, lunchen över!

Inga kommentarer: