måndag 11 oktober 2010

Seeeeegt!


Min dator är så fruktansvärt långsam, det håller på att driva mig till vansinne. Den hittar inte åt telefonens minneskort, där jag har höstbilderna från stugan, och det tar bara alldeles för lång tid att installera. Så därför får ni en bild på en söt snigel, tusen gånger sötare än min dator och säkert hundra gånger snabbare dessutom.

Var i vart fall i stugan i helgen och städade bort lite virke, bäddade ur alla sängar, inspekterade mitt äppelträd och insåg att det är någon lömsk filur som gnagt på varenda kvist!! Rackarns säger jag bara. Blir till att hålla tummarna för att det överlever och om det gör det så sätta upp skydd mot framtida angrepp... annars får jag bara acceptera att jag måste ge upp mina drömmar om fruktträd.

Det enda som jag inte har gjort nu inför hösten är att ta upp bryggan men för det så behöver jag hjälp! Någon?

Inga kommentarer: