tisdag 12 oktober 2010

Shopping!

Jag har provat ungefär tusen eller i allafall tio klänningar idag! Hittade två som passade. En helt underbar skapelse från Stockh LM som jag fann på MQ. Den var välsydd, vacker men den kändes alldeles för varm eftersom den var fodrad, Därför lämnade jag kvar den med tungt hjärta, men desto nöjdare plånbok (den gick på 799kr) På H&M hittade jag dock en billigare och framför allt tunnare variant av klänningen! Det roliga är att jag nog aldrig ens provat den om det inte vore för att idén fötts inne på MQ. Svart, snygg. Ni får ett smakprov men the real deal blir ju på lördag, taxifest och jag får vara plus ett!



Köpte förutom klänningen ett par strumpbyxor samt hårfärg, tycker ja va jätteduktig! Det finns ju så mycket fint i butikerna och man börjar ju så lätt tro att man behöver mer... måste försöka stå emot. Jobbar ju bara med taxi nu för tiden och det räcker ju inte långt!

Inga kommentarer: