fredag 15 oktober 2010

Vad ska man hitta på med håret då?!

Försöker ju komma på vad jag ska göra med mitt hopplösa hår i helgen. Det blir nog mest troligt en rufsig/lockig uppsättning eftersom det är så jäkla nött å slitet i topparna så tror jag inte att det blir snyggt om jag plattar eller försöker göra glammiga lockar. håhjaja, då blire till å köpa lite hårnålar för annars e ja ju körd.
Har i allafall tonat det en sväng eftersom den mörkare färgen jag gjorde för några veckor sen börjat mattas av. Det var lite mer rött i den här färgen dock, även fast det stod att det skulle vara brunt, men lite röda pigment har väl ingen dött av.

Någonting jag gick bet på att hitta ett par lila/rosa skor. Det fanns ytterst lite färgglada skor i butikerna nu, bara svart överallt! Tråkigt... dom skor som fanns i färg var på rea och alldeles för små för mig... men det är ju dom flesta skor. För små alltså. Jag undrar när skobranschen kommer att förstå vilken stor marknad dom har i kvinnor med stora fötter! När den dagen kommer lär vi ju vara helt hysteriska konsumenter!

Får försöka komma på nåt kreativt med mina svarta pumps... återkommer på den punkten.

Inga kommentarer: