onsdag 27 oktober 2010

Skönt att slipa frysa!


Har idag handlat vinterjackan inför den kommande kylan. Det har blivit ett väldigt lustigt fenomen, min mamma provar jackor. Hittar dom hon gillar men som inte passar på henne (enligt mamma själv alltså) Sen ger hon mig ett märke, namn pris och butik samt säger att hon tror att jag kommer att bli såååå fin. Förra vinterjackan var en Vila kappa som införskaffades på detta vis, och min sommarjacka var hon också med och hittade åt mig.Denna gången blev det Petra parka. Märket firefly och återfinns på Intersport. Dock så köpte jag en svart inte en lila, och tyget är lite mer glansigt än det på bilden men nu har ni fått en idé om hur jag ser ut.
Det roligaste i hela situationen är att min mamma oftast spanar i Skellefteå och att jag köper dom i Umeå! Vilket utbud vi har i norr ;)

Inga kommentarer: