måndag 25 oktober 2010

Spenderar helg

Kostsamt? Ja men åh så trevligt.
Lördagen spenderades med sandra på stan då inhandlade jag två rislampor på indiska, det var rea, så jag fick båda för 29kr Dom ska få sitta på en gren i stugan, ni ska få se hur fint det kommer att bli!


Sen så köpte jag även en tunika, samt topp på h&m. och dom gulligaste små örhägena från gina tricot följde med hem, 29kr där också!


Provade även världesn snyggaste skor, men dom fick jag lämna. 500 pix för ett par partyskor är lite mycket just nu... Dom kanske kommer på rea i framtiden? När man gillar lite speciella skor är den Enda gången det är en fördel att ha stora fötter, hoppas går ju?
Annars så dracks det alkohol och var socailt och trevligt mest hela lördagen! Kan ju nästan vänja mig vid det här mer att vara ledig!
Nu måste jag fortsätta med matten! Wish me luck....

Inga kommentarer: